Blog

Jedno miesto - množstvo informácií. Aktuálne novinky, postrehy, nápady od nás i zo sveta, tipy a skúsenosti

5 dôvodov prečo hostia odchádzajú z hotela nespokojní

Kategórie: Nezaradené
0 komentárov

Vráti sa hosť alebo nevráti? Bohužiaľ len približne 45% hotelov kladie rovnaký dôraz na rozvoj nových obchodných príležitostí ako aj na udržanie si zákazníkov. Priemerné náklady na získanie nového zákazníka sú asi päťkrát vyššie ako udržanie si existujúceho zákazníka. Preto má zmysel robiť všetko čo môžete, aby ste si zákazníka udržali. Tu je 5 vecí, ktorých by ste sa mali vyvarovať, aby sa k vám zákazníci vracali:

1. Špinavá izba

Toto je jedna zo základných vecí, ktorá zákazníkom najviac prekáža. Keď riadite hotel alebo penzión snažte sa mať vždy izby upratané a čisté.

2. Neskúsený personál

Zásadný význam pre úspech je prvý dojem zákazníka. Jedna zlá skúsenosť s neskúseným zamestnancom môže spôsobiť, že vaši zákazníci si pri ďalšej návšteve rezervujú iný hotel. Pomalý check-in, zlé wifi spojenie, atď. môže vytvoriť nepríjemný zážitok pre zákazníka ešte pred tým, ako sa ubytujú vo svojej izbe. To môže byť neuveriteľne frustrujúce po dlhom dni cestovania, najmä pre obchodných cestujúcich. Nezabudnite, že sú to zrovna tie typy zákazníkov, z ktorých by sa s najväčšou pravdepodobnosťou mohli stať pravidelne sa opakujúci zákazníci.

Ak vaši zamestnanci majú základné nedostatky, určite sa to prejaví na obsadenosti hotela. Niektorí zákazníci majú pochopenie pre zamestnancov, ktorí sú noví alebo v tréningu, ale mnohí nie. Uistite sa, že máte kvalifikovaného a profesionálneho trénera, ktorý bude pre nových zamestnancov podporou a pomáhať im za všetkých okolností. Táto osoba musí byť ochotná prevziať kontrolu do vlastných rúk, keď sa dostanete do problémov.

3. Nedostatočné služby

Privítate hostí vždy s úsmevom? Sú zamestnanci vždy dobre oblečení a pozorní? Alebo sa niekedy stáva, že to nie je pravidlom? Môžu si hostia s istotou objednať izbovú službu kedykoľvek počas vyhradených hodín? Alebo telefón zvoní, zvoní a zvoní? Pre veľa zákazníkov je hotel bezpečné útočisko. Ďaleko od domova, kde môžu odpočívať po dlhom dni. Školenia, štandardné pracovné postupy (SOP) a štandardy služieb sú najlepší spôsob ako zabezpečiť, že ponúkate rovnako vysokú kvalitu a konzistentné služby svojim zákazníkom počas ich pobytu v hoteli.

4. Nedostatočné vybavenie izby

Nehovoríme, že vaše základné vybavenie má stáť 30€ za izbu, ale budete musieť ponúknuť aspoň minimálne základné vybavenie. Hostia by si nemuseli kupovať vlastné mydlo, šampón na umývanie tela. Mať pár veľkých drobností k dispozícii na recepcii môže tiež pomôcť zachrániť situáciu (šitie, dezodorant, kefka na zuby a zubná pasta, atď …). Je samozrejmé, že izba a vybavenie izby by malo byť k dispozícii v prevádzkyschopnom stave. Ak je v izbe nefungujúca mikrovlnná rúra alebo vaša mini chladnička je plesnivá, pravdepodobne zákazníci s takouto skúsenosťou sa k vám nikdy nevrátia. Ak sa chystáte ponúknuť v izbe nejaké výhody, uistite sa, že sú čisté a pripravené na použitie.

5. Účtovanie poplatkov za prístup k internetu

Vysokorýchlostný internet nie je už viac luxus, je to viac menej samozrejmosť. Cestovanie bez stresu je závislé od schopnosti plánovať. K tomu zákazníkom počas súkromných a pracovných ciest pomáhajú aj mobilné zariadenia. Aplikácie ako sú napr. Google Maps poskytuje zákazníkom jedinečnú schopnosť mať kontrolu nad sebou a odľahčiť tlak na váš personál.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Chcete dostávať rady a tipy ako zlepšiť marketing, zvýšiť priame rezervácie a zabezpečiť si lojálnych klientov? Prihláste sa na odber nášho newslettra