Sociálne média tu nie sú len na zábavu – II. časť
Práve imidž je to, ako vás vnímajú vaši zákazníci. Je to to, čím sa odlišujete od svojej konkurencie a vďaka nemu si získavate srdcia vašich zákazníkov. Celé to…
Čítať viacJedno miesto - množstvo informácií. Aktuálne novinky, postrehy, nápady, tipy a skúsenosti.
Práve imidž je to, ako vás vnímajú vaši zákazníci. Je to to, čím sa odlišujete od svojej konkurencie a vďaka nemu si získavate srdcia vašich zákazníkov. Celé to…
Čítať viacSociálne média sa stali súčasťou bežného života každého z nás. Tak prečo to nevyužiť aj v oblasti HoReCa? V dnešnej dobe má ešte prevažná…
Čítať viacBez ohľadu na to do akej miery ste úspešný, niekedy veci jednoducho nejdú podľa plánu. Žiadne obavy, je prirodzené, že z času na čas dochádza…
Čítať viacV dnešnom veľmi tvrdom prostredí hotely neustále spolu súperia o prilákanie čo najväčšieho počtu klientov. To znamená, že hotelieri hľadajú…
Čítať viacPlatená reklama na Facebooku nie je váš nepriateľ, nemusíte sa jej báť. Naopak! Môže vám pomôcť v budovaní mena, šíriť povedomie o vašom…
Čítať viacKladiete si často otázku, či odpovedať na zákaznícke recenzie alebo to nechať len tak? Alebo odpovedať len na pozitívne hodnotenia a pri negatívnych sa…
Čítať viacA pokračujeme druhou a poslednou časťou venovanou jedálnym a nápojovým lístkom, vínnym kartám. V predchádzajúcej časti sme sa venovali prvému…
Čítať viacAk sa jeho prostredníctvom podarí vytvoriť vhodný výrobný program, ktorý reflektuje želania a očakávania cieľovej skupiny hostí. Pritom vplyv ponukového lístka…
Čítať viacSpravovať sociálne siete nie je naozaj jednoduché. A kto tomu neverí, ten uverí a kto to vedel už dávno, ten si to len overí. Hneď vám povieme prečo. Ak…
Čítať viacVráti sa hosť alebo nevráti? Bohužiaľ len približne 45% hotelov kladie rovnaký dôraz na rozvoj nových obchodných príležitostí ako aj na udržanie si…
Čítať viac