Jednou z najdôležitejších úloh je existencia štandardov, na ktorých základe sa musí postupovať. Ich striktné dodržiavanie, pravidelný tréning zamestnancov je cestou k zaisteniu štandardov kvality.
Basic modul – Analýza a základné nastavenie systému
Cieľom auditu je na základe analýzy aktuálneho systému a spôsobu vykonávania housekeeping činností analyzovať a navrhnúť systém na zlepšenie organizácie práce, zvýšenie efektivity práce a zníženie prevádzkových nákladov.
- Analýza aktuálneho systému a spôsobu vykonávania housekeeping činností.
- Vysvetlenie správnej komunikácie chyžnej smerom ku klientovi hotela.
- Nastavenie zásad a postupov pri vstupe do hotelovej izby.
- „Linen management“ – manažment posteľného prádla.
- Nastavenie zásad manipulácie zamestnanca s vecami zákazníka.
- Vysvetlenie dôležitosti, významu a spôsob práce s checklistami pre posteľné prádlo, čistiace prostriedky,….
- Nastavenie systému efektívneho upratania hotelovej izby podľa definovaných štandardov a postupov.
- Ako správne nastaviť systém a komunikáciu medzi oddeleniami pri odstraňovací závad.
- Zvládanie krízových situácií, riešenie sťažností s cieľom pomôcť vyriešiť problém.
- Základné informácie o Dress code, spolupráci s ostatnými oddeleniami.
- Konzultácia.
* V závislosti od veľkosti hotelového zariadenia, počtu typov izieb a ďalších faktorov.
Čas: 2 dni |
Cena od: 660 € * |
Mám záujem o školenie
Profi modul – Analýza a komplexné nastavenie systému
Cieľom auditu je na základe analýzy aktuálneho systému a spôsobu vykonávania housekeeping činností komplexne navrhnúť a zaviesť do používania systém a štandardy pre celé oddelenie Housekeeping v nadväznosti na všetky dotknuté ostatné oddelenia hotela. V priebehu auditu vykonáme snímky pracovného dňa (jednotlivých typov izieb a spoločenských priestorov), na základe ktorých vypracujeme presný časový rámec potrebný na upratanie jednotlivých typov izieb. Klient po skončení auditu dostane komplexne spracovaný obrazový manuál (smernicu) s presne definovanými hotelovými štandardami!
- Úlohy housekeeping manažmentu s dôrazom na rozvoj manažérskych zručností.
- Správny výber chyžných, vedenie a motivovanie personálu k dodržiavaniu hotelových štandardov kvality.
- Analýza aktuálneho systému a spôsobu vykonávania housekeeping činností.
- Zostavenie denného harmonogramu práce, správne rozdeľovanie práce a Time management.
- Optimálne rozdelenie pracovného času v nadväznosti na dosahovanie vysokej efektivity práce.
- Vysvetlenie správnej komunikácie chyžnej smerom ku klientovi hotela.
- Nastavenie zásad a postupov pri vstupe do hotelovej izby.
- „Linen management“ – manažment posteľného prádla.
- Nastavenie systému manipulácie zamestnanca s vecami zákazníka.
- Vysvetlenie dôležitosti, významu a spôsob práce s checklistami pre posteľné prádlo, čistiace prostriedky,….
- Nastavenie efektívneho systému upratania hotelovej izby podľa definovaných štandardov a postupov.
- Nastavenie systému generálneho upratovania.
- Význam správneho používania čistiacich prostriedkov, ich dávkovanie, úsporné a bezpečné používanie, správne priradenie prípravkov k jednotlivým objektom čistenia.
- Zvládanie krízových situácií, riešenie sťažností s cieľom pomôcť vyriešiť problém k spokojnosti klienta.
- Ako správne nastaviť systém a komunikáciu medzi oddeleniami pri odstraňovací závad.
- Základné informácie o Dress code, spolupráci s ostatnými oddeleniami.
- Riešenie modelových situácií.
- Konzultácia.
* V závislosti od veľkosti hotelového zariadenia, počtu typov izieb a ďalších faktorov.
Čas: od 1 týždňa * |
Cena od: 1350 € * |
Mám záujem o školenie