Ponúkame komplexné portfólio služieb pri napĺňaní vašich cieľov
Jadrom erdo tímu je skupina nadšencov zložená zo špecialistov s odbornými a praktickými skúsenosťami a znalosťami. Našim jediným cieľom je váš úspech! Preto našich školiteľov neustále trénujeme a vzdelávame, aby ste vy mohli dostať a využiť to najlepšie.
Všetci naši špecialisti majú potrebné dlhoročné, praktické skúsenosti, vedomosti a odborné znalosti, aby priniesli hmatateľné výsledky v čo najväčšej možnej miere a v čo najkratšom čase.
Prinášame odborné prevádzkové postupy a návody na zabezpečenie maximálnej podpory vášho hotelového biznisu, obchodných cieľov.Cenné znalosti a vedomosti s neustálym vzdelávaním našich špecialistov zaručujú výsledky.
Počas celého procesu sme v stálom kontakte s našimi klientami. Komunikujeme každé odporúčanie a návrh, ktoré sme vytvorili na mieru vášmu hotelu. Je pre nás dôležité vysvetľovať všetky postupy a metódy, ktoré sme zvolili (v priebehu) našej spolupráce.
Hotelierstvo je rýchlo sa rozvíjajúca oblasť s veľkým potenciálom, ktorá musí dokázať reagovať na meniace sa potreby trhu.
Uvedomujeme si, že ak chceme, aby hotel fungoval efektívne ako celok, je nevyhnutné komplexne zladiť jeho jednotlivé súčasti.
Naše riešenia zohľadňujú všetky na seba nadväzujúce činnosti hotela, ktoré je potrebné optimalizovať ako jednotlivo s ohľadom na špecifiká každého z nich, tak aj komplexne. Zároveň musíme mať na zreteli spoločný obchodný cieľ (obchodnú stratégiu), ktorú potrebujeme dosiahnuť.
Umenie taktiky predaja sa z veľkej časti zakladá na tom, robiť veci inak – inak ako konkurencia, lepšie ako hosť očakáva. Mať "správny obchodný model" je kľúčom k úspešnému fungovaniu a prevádzkovaniu zariadenia.
Náš obchodný a marketingový tím tvoria odborníci s rozsiahlymi znalosťami marketingu, predajnými, obchodnými, vyjednávacími a koučingovými zručnosťami.
Vykonáme podrobný audit s cieľom zabezpečiť, že vaše obchodné oddelenie PREDÁVA správne!
Odporúčané školenia pre obchod
Odporúčané školenia pre marketing
Pre spokojnosť zákazníka je potrebné vynaložiť maximálne úsilie. Dôležité je vytvoriť pozitívny prvý dojem a následne prekonať jeho očakávania.
Najdôležitejším predpokladom úspechu je motivácia zamestnancov recepcie. Klient rozpozná, či je personál zanietený a presvedčený o tom, že produkt, ktorý predáva je kvalitný. Podmienkou úspešnej komunikácie s klientom za účelom predaja je detailná znalosť produktu, čo podporí následný predaj všetkých služieb hotela klientovi. Zamestnanec recepcie musí detailne poznať produkt a musí byť schopný klientovi ponúknuť a predať všetky služby hotela. Efektívne nastavené postupy a procesy vedú k spokojnosti klienta.
Dokážeme Vám efektívne poradiť a vypracovať riešenie v nasledovných oblastiach:
Základom pre efektívne fungovanie tohto úseku je správne rozdelenie organizácie práce postavené na kvalitatívnych štandardoch hotela. Tieto sú prísľubom vysokej kvality, ktorú klient od hotela očakáva.
Je všeobecne známe, že ľudia si pamätajú negatívne skúsenosti dlhšie ako tie pozitívne. Rozhodujúcim faktorom pre úspech Gastro úseku je správne plánovanie a zostavenie ponuky jedál, nápojov, cenovej politiky. Jedálny lístok je vizitkou gastronóma a zároveň účinným nástrojom podpory predaja.
Môžete sa spoľahnúť na individuálny prístup a vynikajúce odborné služby. S ohľadom na potreby jednotlivých HoReCa zákazníkov zrealizujeme služby, ktoré Vám prinesú vyšší počet rezervácií, objednávok, zákazníkov a zvýšia kvalitu vami poskytovaných služieb.
Ako marketingový a PR manažér pre hotelový rezort potrebujem denne spoľahlivého partnera na tvorbu rôznych propagačných materiálov, či webových aplikácii. Na erdo sa môžem spoľahnúť, že zadanie bude splnené presne ako si predstavujem a ešte aj načas. Nad zadaním sa na rozdiel od iných aj zamyslia, aby výsledok splnil cieľ reálneho predaja. Často poradia a prinášajú vlastné know-how z oblasti HORECA (bohužiaľ dnes sa to už nevidí často, väčšinou robia agentúry len ako na bežiacom páse). Cením, že sa venujú len jednému segmentu, v ktorom sa zdokonaľujú a nesnažia sa tak byť samozvaným odborníkom na všetky oblasti.
Ing. Pavol Krištín, Marketing & PR manažér, Oravský Háj Garden Hotel & Rezort, Brezovica Horský Hotel & Ski centrum
Spoluprácu so spoločnosťou erdo hodnotím len veľmi pozitívne. Spolupráca začala analýzou nášho pôvodného webu, pokračovala návrhom a realizáciou webu. Vďaka novému webu s krásnym dizajnom, výbornou funkčnosťou zaznamenávame nárast rezervácií. Spolupráca pokračuje naďalej v oblasti správy web stránky a správe sociálnych médií. Sme spokojní nielen s prístupom celého tímu Erdo, ale aj s výsledkami ich práce.
Ing. Karol Špiriak, Riaditeľ, Penzión Central Park
Dôvod, prečo sme si vybrali práve spoločnosť erdo je ten, že sme potrebovali profesionálneho a seriózneho partnera so skúsenosťami v marketingovej brandži. Vo svete moderných technológií a čoraz väčšej konkurencii to bola jednoznačne správna voľba. Pri určení priorít sme sa zhodli na forme a spôsobe propagácie hotela Boboty a strediska Vrátna Free Time Zone, či už pri príprave a realizácii novej web stránky hotela, grafických návrhov počas celého roka alebo samotnej propagácii na sociálnej sieti Facebook, to všetko sa nám ukázalo ako dobre investované prostriedky s rýchlou návratnosťou, kde sa naše vízie stretli i so skutočnými riešeniami.
Ing. Jozef Bystrický, Riaditeľ, Hotel Boboty
Bezplatná úvodná konzultácia alebo vypracovanie cenovej ponuky. Presvedčíme vás, ako sa dajú veci robiť lepšie a efektívnejšie.
napíšte nám
info@erdo.sk
telefónny kontakt
+421 (0) 911 508 501
erdo s.r.o.
Rajecká cesta 17, Žilina