Skvelý dizajn web stránok je prvým krokom k úspechu

Jedno miesto - množstvo informácií. Aktuálne novinky, postrehy, nápady od nás i zo sveta, tipy a skúsenosti.

Skvelý dizajn web stránok je prvým krokom k úspechu

Kategórie: Web
0 komentárov

Po prvé, budete musieť implementovať jeden zásadný aspekt do vášho myslenia a konania: Vaše hotelové web stránky nie sú len vašou „vizitkou“, ale tiež najdôležitejším nástrojom pre generovanie priamych rezervácií. S vašimi vlastnými webovými stránkami by ste mali zaobchádzať s maximálnou starostlivosťou a pozornosťou k detailu!

Vaše webové stránky musia mať pekný a originálny dizajn, štýl zodpovedajúci charakteru a DNA vášho hotela, zahŕňajúci užívateľsky prívetivý rezervačný systém, dobre optimalizovaný pre prilákanie prirodzených výsledkov vyhľadávania.

Bohužiaľ veľa webových hotelových stránok je vyvinutých dokonca aj bez základného záujmu o SEO a analýzu správnych kľúčových slov. To môže mať negatívny dopad na počet návštevníkov a zároveň na rezervácie uskutočnené prostredníctvom internetových stránok (alebo v tomto prípade na rezervácie, ktoré nie sú zrealizované).

Prvý krok: Urobte si úžasné webové stránky a krok druhý: Uistite sa, že potenciálni klienti nájdu vaše webové stránky!

Ako by mali skvelé webové stránky vyzerať a aké funkcie by mali obsahovať, aby sa zlepšilo ich hodnotenie?

  • Dizajn by mal byť pôsobivý, čistý, funkčný a s jednoduchou navigáciou. Unikátne webové stránky, ktoré jasne definujú (hotelovú) značku, jednoznačne sa odlišujúcu od konkurencie.
  • Vysvetlite veľmi podrobne všetko o vašom hoteli, službách a produktoch. Odpovedzte na akékoľvek otázky potenciálneho klienta, ktoré by mohol mať pred samotnou rezerváciou ubytovania alebo informácie, ktoré môžu byť užitočné, aby sa rozhodol pre pobyt vo vašom hoteli.

Tip: Požiadajte zamestnancov recepcie a rezervačného oddelenia, aby vám poskytli zoznam veľmi častých otázok, ktoré dostávajú na dennej báze, napr. aké kreditné karty akceptujete, atď.

  • Použite také dostatočné množstvo fotografií  ako je možné, a taktiež emotívne video z vášho hotela a okolia. Odporúčame minimálne aspoň 50 fotografií spolu za celý hotel a minimálne 3 fotografie na každý typ izby.
  • Použite analýzu kľúčových slov, aby ste zistili, ktoré slová potenciálny klient hľadá. Zamerajte sa na stratégiu a prepracovanie landing page s kľúčovými slovami.
  • Zostavte dobre optimalizované tematické vstupné stránky so špeciálnymi ponukami.
  • Zobrazte a ukážte hodnotenia tých klientov, ktorí už majú s vašim hotelovým zariadením skúsenosti.
  • Zrealizujte efektívny hotelový rezervačný systém so zjednodušeným rezervačným procesom.
  • Byť „mobile user friendly“ je dnes už nevyhnutnosťou. Dnešní potenciálni klienti stále viac a viac uskutočňujú rezervácie prostredníctvom mobilného telefónu. Mali by ste rozvíjať a optimalizovať mobilnú verziu vašich hotelových webových stránok a predovšetkým svojho rezervačného systému. Obsah by mal byť zameraný na zvýraznenie najdôležitejších informácií s cieľom uľahčiť proces plánovania cesty a generovať rezerváciu. Špeciálne ponuky a last minute sadzby by mali byť zvýraznené a zobrazené ako pútač.
  • Je dôležité, aby sa vaše webové stránky dali rýchlo načítať na počítačoch aj mobilných zariadeniach. Môžete použiť Google PageSpeed ​​Insights a mix rôznych analytických nástrojov, ktoré vám umožnia pochopiť, ako je to s rýchlosťou načítania vašich webových stránok a zároveň opraviť problémy.

Nemali by ste byť nesmelý čo sa týka investície do webovej stránky a online marketingu. Nakoniec, čo sa ukazovalo na začiatku ako lacné, dostanete na konci ako niečo drahé, lebo v kumulatíve zaplatíte oveľa viac na poplatkoch distribučným kanálom.

Tiež sa uistite, že vaše hotelové web stránky budú používať open source CMS (systém pre správu obsahu), ako WordPress alebo Joomla.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Chcete dostávať rady a tipy ako zlepšiť marketing, zvýšiť priame rezervácie a zabezpečiť si lojálnych klientov? Prihláste sa na odber nášho newslettra