Skvelý dizajn web stránok je prvým krokom k úspechu

Po prvé, budete musieť implementovať jeden zásadný aspekt do vášho myslenia a konania: Vaše hotelové web stránky nie sú len vašou „vizitkou“, ale tiež najdôležitejším nástrojom pre generovanie priamych rezervácií. S vašimi vlastnými webovými stránkami by ste mali zaobchádzať s maximálnou starostlivosťou a pozornosťou k detailu!
Vaše webové stránky musia mať pekný a originálny dizajn, štýl zodpovedajúci charakteru a DNA vášho hotela, zahŕňajúci užívateľsky prívetivý rezervačný systém, dobre optimalizovaný pre prilákanie prirodzených výsledkov vyhľadávania.
Bohužiaľ veľa webových hotelových stránok je vyvinutých dokonca aj bez základného záujmu o SEO a analýzu správnych kľúčových slov. To môže mať negatívny dopad na počet návštevníkov a zároveň na rezervácie uskutočnené prostredníctvom internetových stránok (alebo v tomto prípade na rezervácie, ktoré nie sú zrealizované).
Prvý krok: Urobte si úžasné webové stránky a krok druhý: Uistite sa, že potenciálni klienti nájdu vaše webové stránky!
Ako by mali skvelé webové stránky vyzerať a aké funkcie by mali obsahovať, aby sa zlepšilo ich hodnotenie?
- Dizajn by mal byť pôsobivý, čistý, funkčný a s jednoduchou navigáciou. Unikátne webové stránky, ktoré jasne definujú (hotelovú) značku, jednoznačne sa odlišujúcu od konkurencie.
- Vysvetlite veľmi podrobne všetko o vašom hoteli, službách a produktoch. Odpovedzte na akékoľvek otázky potenciálneho klienta, ktoré by mohol mať pred samotnou rezerváciou ubytovania alebo informácie, ktoré môžu byť užitočné, aby sa rozhodol pre pobyt vo vašom hoteli.
Tip: Požiadajte zamestnancov recepcie a rezervačného oddelenia, aby vám poskytli zoznam veľmi častých otázok, ktoré dostávajú na dennej báze, napr. aké kreditné karty akceptujete, atď.
- Použite také dostatočné množstvo fotografií ako je možné, a taktiež emotívne video z vášho hotela a okolia. Odporúčame minimálne aspoň 50 fotografií spolu za celý hotel a minimálne 3 fotografie na každý typ izby.
- Použite analýzu kľúčových slov, aby ste zistili, ktoré slová potenciálny klient hľadá. Zamerajte sa na stratégiu a prepracovanie landing page s kľúčovými slovami.
- Zostavte dobre optimalizované tematické vstupné stránky so špeciálnymi ponukami.
- Zobrazte a ukážte hodnotenia tých klientov, ktorí už majú s vašim hotelovým zariadením skúsenosti.
- Zrealizujte efektívny hotelový rezervačný systém so zjednodušeným rezervačným procesom.
- Byť „mobile user friendly“ je dnes už nevyhnutnosťou. Dnešní potenciálni klienti stále viac a viac uskutočňujú rezervácie prostredníctvom mobilného telefónu. Mali by ste rozvíjať a optimalizovať mobilnú verziu vašich hotelových webových stránok a predovšetkým svojho rezervačného systému. Obsah by mal byť zameraný na zvýraznenie najdôležitejších informácií s cieľom uľahčiť proces plánovania cesty a generovať rezerváciu. Špeciálne ponuky a last minute sadzby by mali byť zvýraznené a zobrazené ako pútač.
- Je dôležité, aby sa vaše webové stránky dali rýchlo načítať na počítačoch aj mobilných zariadeniach. Môžete použiť Google PageSpeed Insights a mix rôznych analytických nástrojov, ktoré vám umožnia pochopiť, ako je to s rýchlosťou načítania vašich webových stránok a zároveň opraviť problémy.
Nemali by ste byť nesmelý čo sa týka investície do webovej stránky a online marketingu. Nakoniec, čo sa ukazovalo na začiatku ako lacné, dostanete na konci ako niečo drahé, lebo v kumulatíve zaplatíte oveľa viac na poplatkoch distribučným kanálom.
Tiež sa uistite, že vaše hotelové web stránky budú používať open source CMS (systém pre správu obsahu), ako WordPress alebo Joomla.