Tipy na zvýšenie priamych rezervácií

Jedno miesto - množstvo informácií. Aktuálne novinky, postrehy, nápady od nás i zo sveta, tipy a skúsenosti.

Tipy na zvýšenie priamych rezervácií

Kategórie: Web, Priame rezervácie
0 komentárov

Váš rezervačný systém a jeho významný vplyv na priame rezervácie

V súčasnosti ľudia hľadajú ubytovanie a rezervujú online  oveľa viac než ako sme boli zvyknutí pár rokov dozadu. V niektorých krajinách je viac ako polovica všetkých rezervácií zrealizovaná online. A je isté, že toto číslo sa bude ďalej len zvyšovať. Prečo je to tak a čo môžete urobiť, aby ste získali čo najviac priamych rezervácií pre váš hotel?

Musíte urobiť zaujímavý a zároveň dôveryhodný dojem.

Obsah s relevantnými fotografiami získa o 94% viac videní než obsah bez zodpovedajúcich fotografií.  Čo z toho pre vás vyplýva?

Fotografie, ktoré zreteľne zobrazujú hotelový exteriér, interiér izby a vybavenie sú najviac relevantné. Je lepšie a účinnejšie mať niekoľko vysoko kvalitných snímok každého typu izby namiesto 10-tich nekvalitných. Tieto fotografie by mali mať najvyššiu prioritu na webových stránkach hotela. Zároveň nezabudnite aktualizovať o nové snímky profily hotela na distribučných kanáloch a účtoch sociálnych médií. A samozrejmosťou je pridanie týchto snímok do vášho rezervačného systému.

Kvalitný rezervačný systém poskytuje intuitívne rozhranie, kde si môžete začleniť snímky pre každý typ izby. Dizajn rezervačného systému prispôsobte dizajnu celej web stránky.

Ak máte vyriešenú vizuálnu a grafickú stránku webu, je potrebné zabezpečiť, aby bol i online proces veľmi jednoduchý a intuitívny. Veľa hotelierov predpokladá, že prepojenie kalendára a online dopytového rezervačného formulára je dostačujúci. Verte, že nie je!!!

Súčasný trend a budúce smerovanie sú rezervácie hotelov v priebehu pár sekúnd prostredníctvom online rezervačných systémov. Ak dávate prednosť zvýšeniu počtu priamych rezervácií prostredníctvom vašich hotelových web stránok, je nevyhnutné ponúknuť prinajmenšom podobný a jednoduchý zážitok z rezervácie. Ľudia chcú okamžite vedieť, či môžu so svojím zarezervovaným pobytom počítať. Chcú mať kontrolu nad svojou rezerváciou a považovať ju za vybavenú. Nemajú čas čakať odpoveď na svoje e-maily. Každá minúta navyše, ktorú potenciálny klient trávi pri rezervačnom procese je moment, kedy stále zvažuje ďalšie možnosti ubytovania.

Pripravili sme pre vás štyri kritériá, ktoré vám pomôžu rozhodnúť sa pre aplikovanie a následnú realizáciu rezervácii prostredníctvom kvalitného a efektívneho rezervačného procesu. Ak ešte nemáte rezervačný systém integrovaný na svojich web stránkach, vyhodnoťte potenciálneho poskytovateľa na základe schopnosti vykonať nasledujúce kroky:

1)   Dostupnosť ubytovania by mala byť aktualizovaná online

Keď používate kvalitný rezervačný systém, dostupnosť izieb je okamžite aktualizovaná v tom okamihu, keď dostanete priamu rezerváciu. To vám ušetrí veľa času, pretože už nie je potrebné ručne sledovať príchody s papierom a perom v ruke. Je to tiež oveľa presnejšie.

Tým, že sa obsadenosť izieb zobrazí správne na internete, klienti hneď vedia, či je možné sa v hoteli ubytovať. To umožňuje klientom úplnú kontrolu nad svojou rezerváciou a tým pádom nemajú  potrebu skúmať dostupnosť niekde inde.

2)   Jednoduchosť realizácie rezervácie je kľúčová

Keď potenciálny klient nájde vaše webové stránky, je to z dôvodu, že potrebuje nájsť konkrétny typ izby a jej cenu. Preto rezervačný systém musí byť na vašej web stránke ihneď viditeľný a výrazný. Umiestnite ho na hlavnej stránke vašich webových stránok alebo pod hlavičkou ponuky, ktorá by mala byť intuitívna s označením Rezervuj izbu, Rezervuj pobyt, Skontroluj dostupnosť a pod. Je potrebné, aby rezervačný systém zobrazil informácie o dostupnosti izby, termínoch a cenách čo najjednoduchším spôsobom. Mal by mať jednoduchú navigáciu a ovládanie. Nemenej dôležitý je počet klikov od začiatku rezervačného procesu až po samotnú rezerváciu. Ak si nie ste doteraz istí, čo chcete a ako chcete vo svojom rezervačnom systéme, radi vám poradíme.

3)   Ceny by mali byť prispôsobené pre medzinárodné publikum, medzinárodnú klientelu.

Vzhľadom k tomu, že potenciálny klient plánuje a rezervuje svoj pobyt online, je dôležité byť dosiahnuteľný nielen pre domácich klientov. Ak chcete viac priamych zahraničných rezervácií, musíte mať rezervačný systém navrhnutý tak, aby bol tiež prispôsobený zvyklostiam jednotlivých krajín.

Renomované rezervačné systémy sú schopné pracovať s celou radou cudzích mien a jazykov. Uistite sa, že konverzie cudzích mien zobrazujú ceny správne pre každú z nich. Ak chcete zvýšiť jednoduchosť rezervácie pre svojich klientov, integrujte online platobný systém priamo do svojich webových stránok. Klient by nemal byť presmerovaný na platobné stránky tretích strán. Ak tomu tak je, tak klient to vníma menej bezpečne s pocitom, že nemá kontrolu nad svojou rezerváciou.

4)   Prepojenie nadovšetko

Keď váš rezervačný systém spolupracuje s hotelovým systémom (PMS), dostupnosť izieb sa aktualizuje okamžite. Výhodou je, že tým dokážete predísť prebookovaniu. Ale pozor – nie všetky rezervačné systémy majú túto schopnosť a funkcionalitu. S inteligentnou technológiou šetríte čas, námahu vašich klientov a podporujete pozitívnu skúsenosť s vašim hotelom hneď od začiatku. Úplne ideálne by bolo začať zbierať rezervácie aj prostredníctvom sociálnych médií a nemuseli by ste ručne aktualizovať informácie o dostupnosti izieb u každého distribučného kanála? Toto všetko je možné s použitím kvalitného rezervačného systému, ktorý bude integrovaný s ostatnými nástrojmi.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Chcete dostávať rady a tipy ako zlepšiť marketing, zvýšiť priame rezervácie a zabezpečiť si lojálnych klientov? Prihláste sa na odber nášho newslettra