Ako sa pripraviť na situáciu po kríze
Hostia dramaticky znižujú svoj záujem o cieľ cesty a ponuka je omnoho vyššia ako dopyt. Aký je najlepší spôsob, ako by mal hotel reagovať na takúto krízu? Mali by…
Čítať viacJedno miesto - množstvo informácií. Aktuálne novinky, postrehy, nápady, tipy a skúsenosti.
Hostia dramaticky znižujú svoj záujem o cieľ cesty a ponuka je omnoho vyššia ako dopyt. Aký je najlepší spôsob, ako by mal hotel reagovať na takúto krízu? Mali by…
Čítať viacDopad COVID-19 sa prejavil prázdnymi hotelmi a veľkým počtom storien pobytov a rôznych eventov. V rámci celého regiónu väčšina hotelierov bude v dôsledku…
Čítať viacJednou z najdôležitejších vecí v hoteliérstve je prvý dojem a tento dojem bude rozhodujúcim faktorom, či získate alebo stratíte zákazníka.
Čítať viacMôžete si vybrať z niekoľkých možností, od jednoduchého odkazu, ktorý presmeruje vašich hostí na externý odkaz až po plne integrovaný rezervačný systém na vašich…
Čítať viacSpoločnosť Booking.com naďalej uvádza svojich zákazníkov do omylu, napriek tvrdým zásahom regulačných orgánov, tvrdí nová správa.
Čítať viacPoradíme a poskytneme niekoľko tipov, ako zvýšiť priame rezervácie a zároveň znížiť provízie pre OTAs (Booking, HRS, Expedia,...).
Čítať viacAko vybrať a čo by ste mali dostať od svojho dodávateľa booking engine? Ktoré funkcie sú pre váš hotel najdôležitejšie a bez ktorých môžete žiť?
Čítať viacVýhody OTAs (online travel agencies ) sú všetkým asi dobre jasné. OTAs sú schopné osloviť veľké množstvo cestujúcich na platformách ako je Booking, Expedia atď.…
Čítať viacRozprávanie príbehu je vynikajúcim spôsobom, ako upútať a prilákať zákazníkov, aby skutočne pochopili a následne kupovali vašu značku. Súčasne…
Čítať viacPráve imidž je to, ako vás vnímajú vaši zákazníci. Je to to, čím sa odlišujete od svojej konkurencie a vďaka nemu si získavate srdcia vašich zákazníkov. Celé to…
Čítať viac