erdo blog

Množstvo informácií, aktuálne novinky, postrehy, odporúčania, nápady od nás i zo sveta, tipy a skúsenosti.

Význam fotografie v hotelovom marketingu

Kategórie: Nezaradené
0 komentárov

Je všeobecne známe, že jednou z najdôležitejších vecí v hoteliérstve je prvý dojem a tento dojem bude rozhodujúcim faktorom, či získate alebo stratíte zákazníka. V digitálnom svete, v ktorom sa menia technológie veľmi rýchlo je obvyklé, že potenciálny klient môže získať prvý dojem z vášho hotela na základe vizuálneho obsahu vašej webovej stránky. V skutočnosti by to mohol byť v prvom rade dôvod, prečo si vo vašom hoteli nerezervovali alebo rezervovali pobyt.

Preto je fotografia v hotelovom odvetví stále dôležitejšia ako kedykoľvek predtým. Podľa Industria Marketer obsah s krásnymi a relevantnými fotografiami získa o 94 % viac zobrazení ako ten, ktorý pekné fotografie nemá. Ak sa domnievate, že by to mohol byť jeden z dôvodov, prečo vám neprichádzajú rezervácie, uistite sa, že váš vizuálny obsah zaujme potenciálneho zákazníka pomocou týchto niekoľkých pokynov.

Získajte záujem vašich potenciálnych zákazníkov a zabezpečte si rezervácie

Keďže prvým dojmom je sedemsekundové okno a obrovské množstvo hotelov zaplavuje online svet obrázkami, musíte ukázať svoj hotel v najlepšom svetle. Predstavením svojich silných stránok zvýrazňujete, čo vás odlišuje od ostatných hotelov a čo vám pomáha vyniknúť. Nie je to ľahká úloha, dostať svoje silné stránky na fotografiu a kombinovať ich s hodnotným obsahom, ale je to možné. Pri využívaní sociálnych médií je tiež nevyhnutné používať vaše najlepšie fotografie, pretože priemerné kampane na Facebooku s obrázkami upútajú približne o 65 % viac publika ako tie, ktoré fotografie neobsahujú.

Význam fotografie v hotelovom marketingu
Význam fotografie v hotelovom marketingu

Povedzte svoj príbeh

Sprostredkujte svoj príbeh a nechajte k nemu pridať profesionálne fotografie. Uistite sa, že vaše fotografie sú dynamické, emotívne, jasné a nadčasové. Vaši potenciálni návštevníci hotela to určite ocenia. Spotrebitelia sú často viackrát ovplyvnení emóciami pred rezervovaním hotelov. Nechajte svojho potenciálneho návštevníka predstaviť si vo vašom hoteli napr. príjemnú večeru s rodinou, pobyt vo wellness centre, atď. Predtým, ako nasnímate tieto fotografie zvážte, kto je vaša cieľová skupina a vytvorte svoje fotografie špeciálne pre svoju cieľovú skupinu.

Nie je náhoda, že existuje známe príslovie „Jeden obrázok môže povedať tisíc slov“. Môžete mať najlepšie SEO v kombinácii s dobre napísaným obsahom a všetko by to pravdepodobne nestálo za nič, ak to nebude spojené s atraktívnymi fotografiami, ktoré porozprávajú váš príbeh.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Chcete dostávať rady a tipy ako zlepšiť marketing, zvýšiť priame rezervácie a zabezpečiť si lojálnych klientov? Prihláste sa na odber nášho newslettra